2012. augusztus 6., hétfő

Rejtőzködő kincsek körülöttünk

A múlt héten megint szabadságon voltam! :)

Most nem utaztunk el sehova, hanem mindennap kirándulni, fürdeni mentünk valahova a környékre.
Egyik nap a szokásos orfűi kistó, másik nap nagy kedvencünk, a siklósi strand volt az úticélunk. A gyerekek imádják mindkettőt, a homokos part, illetve a csúszdák miatt. Oli az épített medencében érzi még biztosabban magát, ott egyre bátrabban fürdőzik "egyedül", míg Orfűn mindig vmi baja van; hol, hogy leér a lába, hol meg az, hogy nem. Siklóson viszont ugrál a medence széléről, lecsúszik velünk a nagy csúszdán. (Érdekes a kádban még a víz sem fröccsenhet rá...)
Cili viszont már most a medence széléről "ugrál", dől a vízbe (és persze a kezembe) :).

Szerdán a gyönyörű Kelet-Mecsek egyik kevéssé reklámozott és ismert vidékére mentünk, Máré várához, és Szászvárra. Ha a férjemnek nem akad ott dolga egy héttel korábban, mi sem tudjuk meg, milyen értékeket rejt a közvetlen környékünk. Nagy élmény volt ez a felfedezés. Hazafelé egyszer Komló felé (mely szerintem az egyik legszebb környzetbe települt város), másodszor Hosszúhetény felé jöttünk, a látvány Kárász felöl délkeletre(?) teljesen Szlovéniát, vagy Olaszországot idézte (kicsiben).  Linkelek egy leírást, mely szívemből szól, csak ismételni tudnám, így egyszerűbb, ha ajánlom. A vár után mi tovább mentünk a szászvári strandra, mely gyerekkorom vándortáborait idézte. Igazi takaros, barátságos falusi strand: szerda de. csak mi 4-en voltunk, vasárnap du. viszont teltház volt, kb. 180 emberrel! :) Strand után  a Vadrózsa étteremben ettünk nagyon finomat, és gyönyörködtünk a XIX. sz-i homlokzatban. Szászvárra még megyünk, a Vadasparkot a Várat mindenképp meg kell néznünk! Nagy élmény volt számunkra

Szombaton meg elmentünk a patcai Katica Tanyára. Nagyon tetszett! Barátságos, változatos, szórakoztató! Tényleg! Az állatokon kívül, több játszóház, lábbalhajtós go-kart, óriáscsúszda, kültéri játékok, retró géppark, kötélpálya, felnőtt játszóház van!

Egésznapot kíván, és nem lehet megunni, a terület kényelmesen körbesétálható, és ohne pucc. Klassz na, ajánlom mindenkinek!

Isteni volt ez az 5 nap! A tanulság (mert az mindig van!): nem kell több száz km-re menni, hogy szép dolgokat láss, hogy jól érezd magad! (fúúj, ez milyen közhelyes... sajnálom, de igaz)