2012. július 25., szerda

Ismét párnák

Ezek már nem újak, A télen csináltam őket. A hímzés, kötés, horgolás téli meló.

Több dolgot is tanultam ebből a projektből.

Ad egy: ha valamiből sorozat készül, annak egyes darabjait egyszerre kell megcsinálni. Sajnos ebből csak kettő készült el teljesen, a harmadik gyártás alatt. Mire az kész lesz, ezek itt teljesen megfakulnak. Mindegy! :)

Ad kettő: natúr párnahuzatot festettem be. Terveim szerint homok, ezüstszürke, és szürke színekre.
Aha... lett belőle, tengerkék, acélszürke, meg egy világos szürke. Szóval a festékzacskón szereplő szín csak azt mutatja, hogy nem sárga, vagy piros. Illetve, még gyakorolnom kell a ruhafesték alkalmazását!

Azután hímeztem ki a párnákat. Az első, gyakorlásként, a hullámmintás, a második az Orla Kiely motívumos. Oda vagyok érte, mit nem adnék egy ilyen kincsért, vagy mondjuk ezért.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...