2012. november 5., hétfő

Ezt veszem fel anyaaa! - Sapka 2

Emlékeztek?  " (Közben "szegény" Olikámnak is kötöttem egy téli sapkát, ami viszont kicsi lett :(, Cilire pont jó, úgyhogy most köthetek egy újat.)" Egy retró mintás, átmenetes kockás mintát választottam, de mivel fiú, helyett lány lett, jó nagy pompomot tettem rá.

Az igazság az, hogy ez a sapkakötés, művészet! Csodálom azok ügyességét, akik egyből eltalálják. Akárhány leírást néztem, a végeredmény nem tökéletes, majdnem kicsi, még Cilire is. Hiába hosszabbítottam a fülvédőt, mivel szűk egy picit, felugrik a sapka a fején. Talán kötővel megoldható a probléma. Olyan szépen sikerült (magam is meglepődtem, persze, hibák mindig vannak), hogy már nem kötöm újra.
Ja, és a pompom készítése sem olyan egyszerű, mint gondoltam, Kapásból szétugrott a kezemben a sok kis pamutszál, alig tudtam, visszaigazgatni.

Oli új sapkája is kissé retró. Pilóta sapka! Lesz talán egyszer szemüveg is hozzá. A neten láttam ennek horgolt változatát, azt fejlesztettem kötöttre. Ennek a teteje lett egy picit csúcsos, illetve a tarkórészt kell hosszabbítani, ezeket még talán hajlandó leszek megcsinálni....




Nekik nagyon tetszik mindkettő, és ez a lényeg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...