2012. október 17., szerda

Partizáncsaj! (Ezt veszem fel anyaaa!)

Nagyon tetszenek a katonai fazonú sapik. Így Cili sem úszta meg. Horgoltam neki egyet.
Sokadszorra találtam el a méretet. Még most is egy picit nagy, de legalább még tavasszal sem ugrik fel a fejebúbjára.

Mivel tudtam, hogy csak úgy önmagában Cilinek nem lesz elég "lányos", kellett vmi dísz. Mi legyen a homlokán..., mi legyen? Virág? Á az már uncsi, monogram, az olyan direkt, szív!, de aztán még jobb jutott eszembe: rózsaszín vöröscsillag! :) hímezve. Lehet, hogy később jobban kidolgozom, de már nem bírtam tovább, hogy ne adjam rá!

Pöpec!


 
 
(Közben "szegény" Olikámnak is kötöttem egy téli sapkát, ami viszont kicsi lett :(, Cilire pont jó, úgyhogy most köthetek egy újat.) Addig gyönyörködjünk Ciliben!











 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...